dinsdag 13 april 2010

Kleine verwennerij...



Vanmorgen voelde ik me ontzetten gevleid. Terwijl ik op weg was naar Zuid-Beijerland voor een interview met Tine Holster die schitterende sjaals, sieraden en mutsen maakt van vilt, ontdekte ik bij thuiskomst dat Nisse in de tuin aan het werk was. Binnengekomen stond op mijn bureau in een limonadeglas een boeketje voorjaarsbloemetjes te geuren. Zo lief! Wanneer je op de foto klikt, zul je zien dat hij zijn gereedschapskist bij zich heeft, ben wel benieuwd waarmee deze kleine man mij de komende tijd nog meer gaat verrassen.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Wat lief van hem, dat beloofd nog wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig...misschien gaat hij binnenkort Gustave helpen..in de tuin van Hilltop Hall..met het bouwen van Gustave's restaurant,'Under the Lilac bush'...:))

    Ik kom graag bij je op bezoek..je blog is leuk en bijzonder..!!

    Groetjes van The Dutchess and Company.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor zulke lieve attenties te ontvangen , maar hij heeft natuurlijk een lieve hospita die zorg draagt voor zijn kleine huis in de boekenkast !
    xox RINI

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief en wat geweldig gaaf gefotografeerd,ik ben onder de indruk ervan,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen